سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به ما فرمان داد که در سه چیز بر ما چیره نگردند : به معروف فرمان دهیم و از منکر باز داریم و سنّتها را به مردم بیاموزیم . [ابوذر]
کل بازدیدها:----88727---
بازدید امروز: ----15-----
بازدید دیروز: ----7-----
مهتاب شب

 

نویسنده: مهتاب
جمعه 87/5/18 ساعت 1:46 عصر

 ای پناه بی کسان! ای خدای مهربان!

رشته ی زندگیم را به دست های امن تو می سپارم، مرا هرجا که می خواهی ببر.

خدایا! مرا وسیله ی آرامش قرار ده تا بتوانم آنجا که نفرت هست عشق،آنجا که رنجش هست التیام، آنجا که تردید هست ایمان،آنجا که نا امیدی هست امید، آنجا که ظلمت هست نور و آنجا که اندوه است شادی بکارم."

                                                                                       

جی.پی واسوانی                       


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • تو فقط خدا خدا کن
    شعری از سهراب
    داستان ما در این دوران
    دوباره برگشتم
    باز هم خدا
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •